نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم افزارهای فروشگاهی جدید در انواع مختلفی برای همه مشاغل تهیه و در بازار عرضه شده اند . نرم افزاهای پیچیده برای فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا نرم افزارهای ساده تر برای کسب و کارهای کوچک و محلی و حتی نرم افزاهایی برای حسابداری یک سوپر مارکت کوچک . یعنی کسبه مشاغل کوچک مثل سوپرمارکت ها، شیرینی فروشی ها، پارچه فروش های خرد و بسیاری دیگر از مشاغل کوچک هم امروزه به راحتی می توانند حسابداری و اسناد مالی خود را به دست این نرم افزار ها سپرده و در بیشتر مواقع از مزایای این سیستم ها بهرمند شوند .

این نرم افزارها همه اطلاعات مالی و حسابداری را می توانند ثبت کنند و اغلب طوری طراحی شده اند که با کمترین میزان خطا تمام اسناد مالی را می توان در آنها نگهداری و در مواقع لزوم گزارش گیری کرده و مورد استفاده قرار داد . بطور کلی یک سیستم یکپارچه فروشگاهی ترکیبی از یک نرم افزار و یک سخت افزار بوده که برای پردازش تراکنش های مالی مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم ها در گذشته ساده بوده و فقط برخی کارهای فروشگاهی را می توانستند پردازش کنند اما به مرور قابلیت های این نرم افزار به شکل بسیار گسترده ای افزایش پیدا کرد به طوری که در حال حاضر قادر هستند مدیریت انبارها ، ارائه انواع مختلفی از گزارشات از جمله گزارشات فروش و گردش های مالی را نشان دهند

تولید نرم افزار های صندوق فروشگاهی همراه، با پشتیبانی 24*7 آنها از طریق شریک تجاری ما شرکت سام سیروان انجام می شود . این مجموعه قوی، ترکیبی از مدیران باتجربه همراه با کارشناسان خبره می باشد ، که مبنای فعالیت های آنها استفاده از تکنولوژی و دانش روز در حوزه تولید و پشتیبانی از نرم افزارهای صندوق فروشگاهی می باشد.

خدمات پشتیبانی و تعمیرات خودپردازهای بانکی نیز از طریق شریک تجاری ما شرکت بین المللی فناوران اقتصاد سیراف که دارای بیش از 40 نقطه سرویس در سراسر کشور واقع در استان ها و شهرها می باشد، ارایه می گردد.

شرکت بین المللی فناوران اقتصاد سیراف به عنوان یک پیمانکار عمومی (General Contractor)  در حوزه های مالی، بانکی، پرداخت و فناوری اطلاعات در حال فعالیت می باشد. این شرکت با بکارگیری از نیروهای خبره و باتجربه خود که سوابق درخشانی در حوزه های اقتصادی، بانکی، فناوری اطلاعات، و پرداخت دارند، دارای توانمندی مناسبی برای انجام مشاوره و اجرا در حوزه های یاد شده می باشد. همچنین این شرکت، با توجه به امکانات خود نظیر دفاتر استانی و نیروهای فنی دوره دیده در خصوص پشتیبانی از دستگاه های پرداخت، نظیر انواع مختلف POS و ATM می تواند پاسخگوی نیازهای پشتیبانی بانک ها و شرکت های پرداخت در سراسر کشور باشد.

خدمات متمایز ما در خصوص نرم افزار ها :

  • اصلاح نرم افزار ها و بررسی آن ها بنا به درخواست متقاضی در اسرع وقت (حداکثر دو هفته)
  • اتصال ترمینال ها به سوئیچ های مورد درخواست متقاضی در اسرع وقت (حداکثر دو هفته)
  • ارائه سورس نرم افزار بدون هیچ محدودیتی به متقاضی
  • ارائه آموزش تهیه نرم افزارهای کارتخوان همراه با ابزارهای موردنیاز
  • برپاسازی TMS و راه اندازی آن و آموزش کاربردی به کارشناسان متقاضی
  • آموزش تعمیر و نگهداری کارتخوان های تولیدی، همراه با تامین قطعات و ابزارهای مورد نیاز به متقاضی
  • ارائه خدمات بازاریابی ، نصب و راه اندازی ، بازدید دوره ای و موردی، تعمیر و نگهداری، با قیمت های رقابتی به متقاضیان کارتخوان، بصورت غیرمتمرکز در مراکز استان ها
EnglishIran